2012. október 10., szerda

A Totem Gallery rezidencia programot hirdet kurátorok részére!

A TOTEM GALLERY egyhetes rezidencia programot hirdet kurátorok részére.

A rezidencia program célja, hogy a kurátor szoros kapcsolatot építsen a TOTEM GALLERY művészeivel,
melynek eredménye a TOTEM GALLERY sikeres bemutatkozása az idei ART MARKETen.

A rezidencia program alatt a kurátor megismerkedik a TOTEM GALLERY
művészeinek munkáival, és azokból reprezentatív anyagot állít össze,
amit az ART MARKETen a TOTEM GALLERY a kurátor közreműködésével mutat be standján.

A rezidencia időpontja: 2012. október 22-28.
A rezidencia helyszíne: Budapest III. kerület, Kecske utca 23.

A rezidencia program és a vásár ideje alatt a TOTEM GALLERY biztosítja a rezidens szállását, teljes ellátását.

Várjuk azon kurátorok, illetve kurátorhallgatók jelentkezését, akik kellő elhivatottsággal
és szakmai alázattal viseltetnek a hazai kortárs képzőművészet iránt.

A jelentkezés feltételei:
- szakmai önéletrajz
- motivációs levél (legfeljebb 2000 leütés)

Jelentkezni a gallerytotem@gmail.com címen lehet 2012. október 18-án éjfélig.

TOTEM GALLERY
(Horváth Tibor, Karácsonyi László, Kis Róka Csaba, Szalay Péter, Szarka Péter)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése